FANDOM

Witajcie! Na samym początku chciałam powiedzieć iż ta opowieść będzie czymś na wzór creepypasty. Nie obiecuję nie wiadomo czego ale może niektórym przypadnie do gustu. Uprzedzam! Mogą pojawić się wulgaryzmy! No to chyba tyle a teraz zapraszam do czytania.

Nazywam się Kasumi SeulBi Lee i mam 15 lat. Mieszkam wraz ze swoją matką w Polsce do której przeprowadziłyśmy się rok temu. Mój ojciec nie żyje od pięciu lat, mam jeszcze starszego brata Minho który jest już dorosły i został w Korei. Jeśli chodzi o mój wygląd to mam długie, ciemnobrązowe włosy i duże, czarne (naturalne) oczy. Moje rysy twarzy są bardzo delikatne. Mam małą niedowagę ale nie że mam anoreksję lub bulimię. Nic z tych rzeczy. Po prostu dieta, taniec i nauka sztuk walki robi swoje. Z natury jestem szarą myszką i nie lubię być w centrum uwagi. Niestety w szkole często zdarza się że jestem wyzywana i raz zostałam nawet pobita. Moimi zainteresowaniami jest głównie śpiew i rysowanie. Kiedyś w Korei przez jakiś czas tańczyłam ale nie przypadło mi to do gustu. W nowym miejscu zamieszkania mam dwie przyjaciółki. Małgosia - długo włosa blondynka o niebieskich oczach i Lena - krótko włosa brunetka z szarymi oczami. Zawsze trzymamy się razem jak to mawiają "na dobre i na złe". Czasami mam takie dni kiedy zastanawiam się nad sensem istnienia. Jedynie co w takie dni robię to jeśli muszę idę a szkoły a tak to cały dzień siedzę w domu i szkicuję samobójców lub pocięte ludzie. W pozostałe dni rysuję wszystko inne co przyjdzie mi do głowy. Myślę że więcej dowiecie się z mojej historii którą jakby ktoś rok temu opowiedział i twierdziłby że to mi się przytrafi najpewniej bym tą osobę wyśmiała. No ale zaczynajmy.... 

Jeszcze nie wiem jak często będę dodawać części ale będę starała się to robić w miarę często. Jeśli kogoś zaciekawił opis bohaterki bardzo się cieszę. Zapraszam do dalszego czytania już wkrótce.

~ wasza W

Więcej z Fandomu

Losowa wiki